
We begrijpen dat deze periode voor veel mensen een tijd van onzekerheid is. Als uw betrouwbare kredietverstrekker sinds 1992, garandeert Santander Consumer Finance dat onze diensten tijdens de coronacrisis beschikbaar blijven. Ook in deze tijden kunt u op ons rekenen voor al uw financieringen.
Op deze pagina informeren wij u hoe u ons kunt bereiken, wat wij doen om u van dienst te kunnen blijven, welke tips we u in de huidige omstandigheden willen meegeven en wat de laatste ontwikkelingen zijn.
De verzekering behandelt het coronavirus zoals elke andere infectieziekte. U bent dus verzekerd zoals u dat normaal zou zijn.
Dan kan u u het claimproces en alle claimformulieren terugvinden op deze pagina. Hou wel rekening met alle informatie zoals in de Algemene Voorwaarden. Lees zeker de uitsluitingen en de informatie over vooraf bestaande medische toestanden na. U vindt alle documentatie hier.
De verzekeraar beoordeelt elke claim apart. De bovenstaande informatie is geen garantie op een verzekeringsprestatie. Neem een kijkje op de verzekeringspagina voor meer informatie.
Ja. Maar het kan zijn dat u wat langer moet wachten als u ons belt. Uit voorzorg werken alle collega’s van thuis, maar we zijn en blijven bereikbaar.
Heeft u een vraag over uw lening of kredietopening?
e-mail: info@santander.be
Telefonisch: 09 – 235 50 60 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur)
Santander vraagt u Mijn Rekening en de Santander App te gebruiken. Wij vragen u om alle communicaties onder andere contracten zoveel mogelijk digitaal te doen en het verkeer via de post tot een minimum te beperken. Vraag aan uw Santander agent hoe u, in uw situatie, het beste te werk gaat. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn in deze uitzonderlijke situatie.
Onze telefoniesystemen kunnen meer belast zijn dan anders. Ook kan het iets langer duren om uw e-mails te beantwoorden. We adviseren u om u te registreren op Mijn Rekening en de Santander App te downloaden.
Let op: voor een financiering die is afgesloten via een autodealer geldt dat er geen toegang tot Mijn Rekening mogelijk is.
Neem uw Santander kaart en rijksregisternummer bij de hand.
Laten we nu samen strijden tegen het coronavirus zodat we allemaal weer kunnen: aanraken, knuffelen, zoenen, spelen, dansen, werken, kortom terug naar de wereld waarvan we zoveel houden!
Wij dragen graag ons steentje bij aan de strijd tegen het coronavirus en doneren €0,50 voor iedere nieuwe aanmelding voor Mijn Rekening en voor iedere nieuwe download van de Santander App van 7 april t/m 31 mei 2020!
Onze vaste klanten hebben een uitnodiging gekregen of krijgen nog een uitnodiging via e-mail om hun keuze voor het goede doel door te geven. Het doel met de meeste stemmen krijgt de grootste donatie.
Wij zullen wekelijks een donatie storten op beide doelen. Zie hieronder hoeveel er na 2 weken is gestort! U kunt ons helpen door u aan te melden bij Mijn Rekening of de Santander App te downloaden. Doe het nu.
€1.668,01naar de Belgische Federatie van Voedselbanken |
€1.625,50naar het Belgische Rode Kruis |
Omdat we allemaal in dezelfde situatie zitten. Omdat we allemaal gedwongen zijn iets te doen of te laten. Omdat het ons allemaal beïnvloedt. En omdat we allemaal iets willen doen.
Want alleen samen kunnen we geweldige dingen bereiken. Samen zijn we groter. En samen kunnen we meer, veel meer. De enige manier om dit virus te bestrijden is dit samen te doen.
Niet later, niet morgen. Maar nu. We kunnen niet wachten. We moeten controle nemen over de situatie en vooruit kijken. Maar vooral nu helpen. Het is dringend. Het is nu.
We raden u aan om zoveel mogelijk met uw kaart te betalen.
Volg alleen betrouwbare informatiebronnen. Er is veel nepnieuws in omloop.