Wat verwachten wij nog meer?

Binnen jouw takenpakket staat de klant centraal. 

  • De verkoop van financiële producten en het aantrekken van nieuwe klanten is voor jou een eitje;
  • De telefoon is jouw beste vriend: je bereikt met gemak het nodige aantal klantencontacten per dag om je omzet te kunnen halen.
  • Met jouw organisatorische skills zorg je voor een korte opvolging van je bestaande klanten en je potentiële nieuwe klanten
  • Dankzij jouw samenwerking met het team en de andere afdelingen verloopt alles op wieltjes;
  • De administratieve opvolging van klanten is voor jou een koud kunstje;
  • Je zorgt ervoor dat kredietbeslissers juiste keuzes maken rond de kredietwaardigheid van de klanten en het kredietrisico van de kredietgever. Dit doe je door gerichte vragen te stellen aan je klant.
  • Je hecht het nodige belang aan fraudepreventie. Daarnaast sta je ook in voor het naleven van de wettelijke voorschriften;


Klinkt dit jou als muziek in de oren? Goed nieuws! Jouw takenpakket wordt uitgebreid met deelname aan werkgroepen en interne projecten

  • Door jouw input in de werkgroepen zorg je ervoor dat nieuwe procedures en processen zo efficiënt mogelijk verlopen;
  • Het opvolgen en testen van nieuwe of vernieuwde procedures en processen kan jij als geen ander;
  • De evaluatie van nieuwe procedures en processen na implementatie is voor jou kinderspel.