Nee. Gelieve dit eerst met ons bespreken. Neem daarvoor contact op met ons. Contacteer Santander

Via Mijn Rekening kan u uw rekening bij Santander Consumer Finance online bekijken. U kan hier ook eenvoudig een adres of bankrekeningnummer doorgeven.

Bij een kredietopening (de Santander Maestro Card) is dit mogelijk. U kan kiezen uit vier verschillende momenten in de maand: dag 1, dag 8, dag 15 of dag 22. Als u contact opneemt met ons passen we het graag voor u aan, naar wat u het beste uitkomt. Contacteer Santander

Dat kan zeker. Contacteer ons voor het juiste rekeningnummer. Belangrijk is wel dat u niet vergeet bij de mededeling van de betaling uw klantnummer te vermelden. Contacteer Santander

Als u geen contact opneemt en de betalingsachterstand niet betaalt, dan heeft dat vervelende gevolgen voor u. Een achterstand die er gedurende 90 dagen blijft staan, moeten wij melden aan de Nationale Bank van België. U krijgt van hen dan een achterstandsmelding. Hierdoor wordt het moeilijk voor u om in de toekomst een lening of hypotheek af te sluiten. Blijft de achterstand no…

Wij willen voorkomen dat mensen in de problemen komen. En als er problemen zijn, willen wij samen zoeken naar een oplossing. Daar staat tegenover dat we van onze klanten met een achterstand verwachten dat ze contact met ons opnemen, meewerken aan het zoeken naar een oplossing en zich aan de afspraken houden. Daarom vragen we u om ons zeker te contacteren. Meer in…

Na ontvangst van uw contract, stort Santander Consumer Finance het bedrag op uw zichtrekening. U hoeft dus geen nieuwe rekening te openen of van bank te veranderen.

Bij uw aanvraag kunt u een domiciliëringsopdracht ondertekenen. Uw betalingen worden dan automatisch door uw bank uitgevoerd. Zolang de domiciliëring nog niet administratief is verwerkt, betaalt u met een overschrijvingsformulier dat u van ons toegestuurd krijgt.

Om uw zichtrekeningnummer te wijzigen hebben wij een kopie van een rekeninguittreksel nodig. Daarop dient uw naam en uw nieuw banknummer duidelijk afgedrukt te staan. Vermeld zeker ook uw klantnummer op het bankafschrift. U kunt uw klantnummer vinden op uw kaart of op uw laatste rekeningoverzicht. Vindt u uw klantnummer niet terug, dan kunt u uw rijksregisternummer doorgeven. …

Dit nummer wordt door Santander gebruikt voor het toesturen van een betaallink per SMS. Door op de link te klikken wordt u naar een betaalpagina geleid. Voor verdere toelichting over deze manier van betalen, zie de vragen met betrekking tot AcceptEmail.

Een Accept Email is een e-mail die u ontvangt als u een betalingsachterstand heeft op uw rekening. Met deze e-mail kunt u eenvoudig online uw betalingsachterstand betalen. Alle betalingsgegevens hebben wij al voor u ingevuld zodat u alleen nog de betaling hoeft te bevestigen.

Als u een Accept Email ontvangt van ons, dan betaalt u deze via Bancontact. Daarbij volgt u de volgende stappen: Klik in de AcceptEmail op de betaallink of het AcceptEmail logo bovenaan de mail U komt dan terecht in een beveiligde betaalomgeving waar u online kunt betalen via Bancontact Kies hier uw eigen bank waarmee u uw online bankzaken regelt U komt dan terecht in de…

Het voordeel voor u is dat u snel en direct uw betalingsachterstand betaalt. Alle informatie is van tevoren al ingevuld en omdat een AcceptEmail maar één keer kan worden betaald, betaalt u nooit dubbel. Via AcceptEmail zien wij bovendien de volgende dag al dat u geen betalingsachterstand meer heeft. Bij een gewone betaling duurt dat meestal een paar dagen.