U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Klik hier om in te loggen op Mijn Rekening.

In verband met fraude- en phishing gevoeligheid kunt u uw bankrekeningnummer alleen wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening.  Stuur de volgende kopieën met uw brief mee: Kopie geldig identiteitskaart Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op de identiteitskaart) Klik hier voor onze adresgege…

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 09 - 235 50 60. Op dit moment kunnen gsmnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het gsmnummer een onderdeel is van…

Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft, kunt u heel gemakkelijk een andere rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen!  Klik, log in en voeg nieuwe rekening toe

Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen. Klik op de button en vraag een nieuw wachtwoord aan. Nieuw wachtwoord aanvragen

Hell yes. The Santander App for My Account is available for iPhone and Android.

Yes. The Santander App is Santander Consumer Finance's secure online environment for managing your loans and credits. Via the menu at the top right of the application, you have different options, you can view your accounts and transactions (purchases and payments), make a cash withdrawal (if you have a credit line) and request a new loan. Before you can use the Santander app, y…