U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Log in op Mijn Rekening>Indien u niet geregistreerd bent op Mijn Rekening, kan u uw nieuw adres met vermelding van uw rijksregisternummer doorsturen naar: info@santander.be

U kan uw huidige bankrekeningnummer wijzigen door een kopie van uw bankkaart te sturen naar administratie@santander.be

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 09 - 235 50 60. Op dit moment kunnen gsmnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het gsmnummer een onderdeel is van…

Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen. Nieuw wachtwoord aanvragen >

Surf naar https://www.mijnsantanderconsumerfinance.be Geef uw oorspronkelijke e-mailadres en wachtwoord in. Klik op “Mijn Profiel – Mijn informatie wijzigen”. Voer uw nieuw e-mailadres in en klik op “wijzigen”. U ontvangt een registratiecode op uw gsm-nummer én via uw nieuw e-mailadres. Voer die in om uw aanpassing te bevestigen.