... mijn situatie verandert?
Bent u arbeidsongeschikt of werkloos geworden of is uw partner overleden? Of ontvangt u uw loon of uitkering plots op een andere dag? Zijn er andere wijzigingen in uw privé- of werksituatie? We willen u graag helpen en een gepaste oplossing aanbieden.
Bent u arbeidsongeschikt of werkloos geworden of is uw partner overleden?
Controleer of u een bescherming heeft voor arbeidsongeschiktheid, werkloosheid of overlijden. Kijk of u hiervoor een bescherming heeft, via ons - bij het ondertekenen van de lening - of via een particuliere verzekering.
Ontvangt u uw loon of uitkering op een andere datum?
Pas de datum van uw domiciliëring aan. U kan kiezen uit vier verschillende momenten in de maand: dag 1, dag 8, dag 15 of dag 22. Contacteer ons, wij passen het graag voor u aan.
Kan ik mijn maandbedrag ook zelf tijdelijk verlagen?
Nee. Gelieve dit eerst met ons bespreken. Neem daarvoor contact op met ons.
Hoe kan ik voorkomen dat ik een achterstand krijg nu mijn situatie is veranderd?
Wij willen voorkomen dat mensen in de problemen komen. En als er problemen zijn, willen wij u helpen en samen zoeken naar een oplossing. Contacteer ons en leg uw situatie uit zodat we naar een mogelijke en gepaste oplossing kunnen zoeken.