Overal en op elk moment beschikbaar!

Log in op Mijn Rekening, download de Santander App en krijg toegang to al uw geldzaken bij Santander. 

Mijn Rekening

Als Santander klant kunt u in Mijn Rekening uw geld veilig beheren en wanneer het u uitkomt. Bekijk regelmatig Mijn Rekening en blijf geïnformeerd! 

Klik op de knoppen hieronder en start met Mijn Rekening te gebruiken. 

De Santander App

Met de Santander App kunt u in Mijn Rekening 24/7 uw beschikbare geldreserve checken! Uw smartphone volstaat, overal en op elk moment.  

Bekijk de video als u meer over de Santander App wilt te weten komen!

     

Voordelen van Mijn Rekening

Veilig

Mijn Rekening is enkel voor Santander klanten beschikbaar via een persoonlijke login code. Volg het registratieproces om uw login code aan te vragen.

Snel en makkelijk

Mijn Rekening kunt u 24/7 consulteren, waar u zich ook bevindt, een smartphone is voldoende.

Gratis

U registreren in Mijn Rekening en de Santander App gebruiken, kost u niets. Voor het gebruik betaalt u niets.

Wat kan ik doen in Mijn Rekening?

  • Geld overschrijven naar uw bankrekening
  • Volg online uw betalingen, aankopen en transacties
  • Wijzig uw persoonlijke gegevens
  • Download gratis uw rekeningoverzichten
  • Digitaal archief van al uw communicatie
  • Stel 24/7 uw vragen aan Santander Consumer Finance
  • Optie om een bijkomend financieel product aan te vragen

 

Hebt u nog vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen voor Mijn Account en krijg uw antwoorden!

Hoe geef ik een adreswijziging door?

U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Klik hier om in te loggen op Mijn Rekening.

 

Hoe wijzig ik mijn bankrekeningnummer?

In verband met fraude- en phishing gevoeligheid kunt u uw bankrekeningnummer alleen wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening.  Stuur de volgende kopieën met uw brief mee:

  • Kopie geldig identiteitskaart

  • Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op de identiteitskaart)
Hoe wijzig ik mijn gsmnummer?

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 09 - 235 50 60.

Op dit moment kunnen gsmnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het gsmnummer een onderdeel is van het registratieproces en validatieproces voor Mijn Rekening.

 

Kan ik meer rekeningen toevoegen aan Mijn Rekening?

Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft, kunt u heel gemakkelijk een andere rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen! 

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Rekening. Wat nu?

Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen. Klik op de button en vraag een nieuw wachtwoord aan.

Is Mijn Rekening beschikbaar op mijn GSM?

Absoluut. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android.

Is the Santander App veilig?

Ja. De Santander App is een beveiligde online omgeving voor het beheer van uw leningen en kredieten. Via het menu bovenaan rechts van de App heeft u verschillende opties, zo kunt u uw rekeningen en transacties bekijken (aankopen en betalingen), geld overschrijven (als u een kredietopening heeft) en een nieuwe lening aanvragen.

Voor u de Santander app kunt gebruiken, moet u zich eerst registreren in Mijn Rekening. U kunt inloggen met uw email adres en gsm nummer. Denk eraan om het email adres en gsm nummer te gebruiken dat bij ons gekend is. Na registratie kunt u een paswoord maken. We zullen nooit naar uw paswoord vragen en we hebben er ook nooit toegang toe.

Ervaart u andere problemen, contacteer ons.

elke werkdag, tussen 9u en 17u.

We zijn ook via email bereikbaar