{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'
Geen resultaten gevonden
Mijn rekening
Is er ook een App voor Mijn Rekening?
De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android. Via het Menu rechtsboven in de App heeft u diverse opties, kunt u uw rekeningen en transacties zien (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een Doorlopend krediet heeft) en een nieuwe lening aanvragen.
Heeft u nog geen persoonlijke inlogcode? Geen probleem. Ook dat kan via de App. Ga naar Menu rechtsboven en volg de instructies om u te registreren als nieuwe gebruiker. Let op: uw mobiele telefoonnummer en uw e-mailadres moeten bij ons bekend zijn om u te kunnen aanmelden voor Mijn Rekening.
Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ingeschakeld op uw toestel, zoals een toegangscode, patroon, vingerafdruk of gezichtsherkenning.
Voor Android gebruikers: de app is enkel compatibel voor toestellen vanaf versie 13.