Liever persoonlijk contact?

Bij Santander leent u verantwoord. We begrijpen het als u liever persoonlijk contact heeft en geen online aanvraag wilt invullen.

  1. U bespreekt alles met een financieel expert: welk leenbedrag u wenst, voor welke periode u wilt lenen. Samen met u doorloopt hij of zij een aantal vragen als dat nodig zou zijn, welke documenten Santander van u nodig heeft om uw leningaanvraag in orde te brengen.
  2. Santander consulteert de CKP (Centrale voor Kredieten aan Particulieren) van de Nationale Bank van België en doet ook een interne controle. Soms kunnen wij een aanvraag voor een lening niet goedkeuren, omdat de inkomsten-lasten controle aangeeft dat de lening niet verantwoord is. En soms hebben we meer gegevens van u nodig voordat we uw contract kunnen boeken. Dan vragen we u om extra documenten digitaal per e-mail of per post naar ons te sturen, Als al deze controles positief zijn, kunnen we uw aanvraag goedkeuren.
  3. Na goedkeuring van uw aanvraag, ontvangt u daarna het contract via e-mail of via post. U kunt dit rustig doornemen en uw Santander expert bellen indien u nog vragen hebt. Eens u uw contract voor uw lening heeft ondertekend en de nodige bewijsdocumenten - zoals een kopie van uw identiteitskaart, een kopie van bankrekeninguittreksels met bewijs van loon - naar ons hebt gestuurd, kunnen we uw contract boeken. U kunt ons ook alles digitaal via email toesturen. Daarna ontvangt u uw geld op uw bankrekening. .