U vindt hier alle vragen over Mijn Rekening.

3 meest gestelde vragen

Hoe geef ik mijn nieuw e-mailadres door?
  1. Geef uw oorspronkelijke e-mailadres en wachtwoord in.
  2. Klik op “Mijn Profiel – Mijn informatie wijzigen”.
  3. Voer uw nieuw e-mailadres in en klik op “wijzigen”.
  4. U ontvangt een registratiecode op uw gsm-nummer én via uw nieuw e-mailadres.
  5. Voer die in om uw aanpassing te bevestigen.
Sinds mijn registratie kan ik niet meer inloggen.
Dit komt doordat u zich niet hebt ingelogd binnen de 24u na uw registratie om uw gegevens te bevestigen. Het is belangrijk dat u na de registratie eerst inlogt en uw gegevens bevestigt. Pas dan kunt u onze online diensten gebruiken.
Hebt u dit niet gedaan?
Gelieve ons dit te bevestigen via e-mail zodat uw registratie ongedaan gemaakt kan worden en u zich opnieuw kan registreren en meteen erna voor de eerste keer kan inloggen.
Ik probeer een online aankoop te doen met mijn Maestrokaart maar er wordt een code gevraagd.
Nog geen wachtwoord voor online betalingen?
Op uw Mijn Rekening – niet via de app – kunt u een wachtwoord kiezen:
1. Log in op uw Mijn Rekening en ga naar ''Mijn profiel''.
2. Klik op de onderste optie ''Instellen/wijzigen van wachtwoord voor online aankopen''.
3. Kies een wachtwoord dat aan de voorwaarden voldoet, herhaal het wachtwoord en klik op "Volgende".
4. Bevestig door uw wachtwoord van uw Mijn Rekening – niet het wachtwoord voor online aankopen – in te geven en klik op "Bevestigen".
5. U ontvangt de bevestiging. Klik op "OK".
Direct na het instellen van een wachtwoord kunt u een online betaling uitvoeren.

Wat is mijn Rekening?

Wat kan ik met Mijn Rekening?

Mijn Rekening is uw persoonlijke beveiligde pagina op santander.be waarmee u zelf uw financiële zaken met Santander regelt. Hiermee kunt u bijvoorbeeld uw betalingen en transacties volgen, zelf  uw adres wijzigen, geld overmaken van uw Santander rekening naar uw betaalrekening en gratis uw rekeningoverzicht downloaden.

Hoe registreer ik mij voor Mijn Rekening?

Aanmelden of registreren voor Mijn Account is heel eenvoudig. Het is belangrijk dat je je gsm, Santander-klantnummer en identiteitskaart bij de hand hebt. Registreer nu voor Mijn account>

Als alternatief kunt u de Santander App voor Mijn account ( App Store of Google Play ) op uw mobiele telefoon gebruiken en onmiddellijk registreren. Dan heb je Mijn Account altijd bij de hand! Ga in de App naar het Menu rechtsboven en volg de instructies om je aan te melden als nieuwe gebruiker. Om u aan te melden voor Mijn Account moeten uw mobiele nummer en uw e-mailadres bij ons bekend zijn.

Kan ik al mijn rekeningen in Mijn Rekening zien?

Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft en u opent een nieuwe rekening dan kunt u in Mijn Rekening een rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen! Log in en voeg nieuwe rekening toe >

Is Mijn Rekening veilig?

Ja. Mijn Rekening is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Voordat u Mijn Rekening kunt gebruiken, dient u zich te registreren. Om u te kunnen registreren hebben wij uw e-mailadres en gsmnummer nodig. Let op, dit moet het e-mailadres en gsmnummer zijn die al bij ons bekend zijn.

Na registratie maakt u zelf een wachtwoord aan. Wij zullen u nooit om dat wachtwoord vragen. Wij kunnen uw wachtwoord ook niet zien. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u hier zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

Hoe heb ik zelf overzicht over mijn lening of krediet?

Eenvoudig. Meld u aan bij Mijn Rekening of download de Santander App (App Store of Google Play) als u een lening of krediet bij ons heeft. Met Mijn Rekening heeft u 24/7 toegang tot uw persoonlijke mijn-omgeving en ziet u al uw betalingen, aankopen en overige transacties.

Heeft u meer rekeningen bij Santander? Log dan in en meld direct ook uw andere rekening(en) aan. Dan heeft u overzicht over al uw geldzaken bij Mijn Rekening.

Is er ook een App voor Mijn Rekening?

Is er ook een App voor Mijn Rekening?

De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor i-Phone en Android. Via het Menu rechtsboven in de App heeft u diverse opties, kunt u uw rekeningen en transacties zien (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een Doorlopend krediet heeft) en een nieuwe lening aanvragen. 

Heeft u nog geen persoonlijke inlogcode? Geen probleem. Ook dat kan via de App. Ga naar Menu rechtsboven en volg de instructies om u te registreren als nieuwe gebruiker. Let op: uw mobiele telefoonnummer en uw e-mailadres moeten bij ons bekend zijn om u te kunnen aanmelden voor Mijn Rekening.

Wat kan ik met de Santander App?

U regelt heel eenvoudig al uw geldzaken bij Santander met de Santander App voor Mijn Rekening op uw mobiele telefoon. Heeft u nog geen persoonlijke inlog? Geen probleem. Download de App en registreer u meteen via het Menu rechtsbovenaan. Downloaden op App Store of downloaden op Google Play!

Ik kan de Santander App niet openen op mijn Android telefoon en krijg een foutmelding. Wat nu?

Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen.  U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App. 

Stap 1: Cache wissen 
- Klik op instellingen.
- Klik op “Apps & meldingen”.

Stap 2: Er zal een lijst verschijnen met alle Apps, meestal staat “Santander CF” tussen de “Recent geopende apps“. Is dit niet het geval dan kunt u klikken op “Alle xx apps bekijken” en scrollen tot u deze tegenkomt.

Stap 3: Na het aanklikken van “Santander CF” kiest u “Opslagruimte of Opslag”

Stap 4: Op het volgende scherm klikt u dan op “Cache wissen of Cache legen”. 

The steps to clear the cache in English:
Go to Settings >> Apps & notifications >> Santander CF (Recently opened apps or See all apps) >> Storage >> Clear storage & clear cache.

Ik kan niet meer inloggen in mijn App op mijn Android-telefoon. Wat nu?

Het kan zijn dat uw versie is verouderd. Wanneer het inloggen in uw App niet meer lukt, verwijder dan de App van uw mobiele telefoon en ga vervolgens naar uw App Store of Google Play en download de nieuwste versie van de Santander App.

Is de Santander App veilig?

Ja. De Santander App is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Via het Menu rechtsboven in de App kunt u uw rekeningen zien, uw transacties (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een kredietopening heeft) en een nieuwe aanvraag voor een lening doen. 

Voordat u de Santander App kunt gebruiken, dient u zich te registreren voor Mijn Rekening. Om te kunnen registreren moet uw e-mailadres en gsmnummer al bij ons bekend zijn. Na registratie maakt u zelf een wachtwoord aan. Wij zullen u nooit om dat wachtwoord vragen. Wij kunnen uw wachtwoord ook niet zien.

Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u hier zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

Heeft u meerdere rekeningen bij ons? Ga dan naar Mijn Rekening (desktop versie) en voeg uw andere rekeningen toe. Zo ziet u in één oogopslag al uw geldzaken bij Santander.

Is Mijn Rekening beschikbaar op mijn GSM?

Absoluut. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android.

Rekeningoverzichten

Hoe vaak krijg ik rekeningoverzichten?

Dat hangt af van welke lening u heeft.

  • Heeft u een kredietopening, dan ontvangt u maandelijks een rekeningoverzicht. Voor verzending van de rekeningoverzichten betaalt u € 0,65 per rekeningoverzicht. U kunt trouwens uw rekeningoverzicht ook gratis downloaden vanuit Mijn Rekening en aangeven dat u geen rekeningoverzichten per post meer wilt ontvangen.

  • Bij een lening op afbetaling ontvangt u bij het afsluiten van uw lening een aflossingstabel.

Heeft u nog geen toegang tot Mijn Rekening? Registreer nu voor Mijn account >

Toch nog geen antwoord gevonden? Contacteer ons via telefoon of email.

elke werkdag, tussen 9u en 17u.

We zijn ook via email bereikbaar