{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'

Geen resultaten gevonden

Wijziging doorgeven

Hoe wijzig ik mijn bankrekeningnummer?

Als u klant bent bij ons en u wilt de maandbedragen voor uw lening van een ander bankrekeningnummer laten afschrijven, dan is het belangrijk dat u ons hiervan zo snel mogelijk schriftelijk (via e-mail) op de hoogte stelt. Heeft u online of via de winkel een persoonlijke lening of kredietopening afgesloten dan kunt u het verzoek om uw bankrekeningnummer te laten wijzigen, via e-mail indienen bij administratie@santander.be met vermelding van uw klantennummer en vergezeld van de hieronder vermelde bewijsdocumenten:

  • Kopie geldig legitimatiebewijs;
  • Kopie bankafschrift van uw nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als het legitimatiebewijs).

Wij sturen u dan een Doorlopend machtingsformulier (SEPA) dat u moet ondertekenen waarmee u aangeeft akkoord te gaan met het automatisch afhouden van de maandbedragen van het nieuwe bankrekeningnummer. Zodra wij het getekende formulier hebben ontvangen (mag u per e-mail sturen), zullen wij uw bankrekeningnummer wijzigen. Wij geven in onze bevestiging ook aan wanneer we starten met het innen van de maandbedragen van het nieuwe bankrekeningnummer.