{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'

Geen resultaten gevonden

Aanvraag Kredietopening/Santander Card

Wat gebeurt er na mijn aanvraag?

Wanneer u een aanvraag voor een kredietopening heeft ingediend, ontvangt u altijd onmiddellijk bericht van ons per e-mail om uw aanvraag te bevestigen. Ontvangt u dat niet, controleert u dan de spambox van uw inbox. Soms komen onze e-mails in de spam terecht. Het enige dat u dan hoeft te doen, is Santander markeren als veilige afzender. Dit is een belangrijke handeling, want iedere aanvraag wordt digitaal verwerkt. Na de bevestiging ontvangt u opnieuw e-mail met de volgende stap die wij van u verwachten; zoals het verstrekken van een kopie van uw identiteitsbewijs en eventuele andere bewijsdocumenten. Zo ontvangt u voor elke stap een aparte e-mail. Heeft u een partner? Dan krijgt hij/zij zelf ook e-mail met het verzoek voor aanlevering van bewijsdocumenten. Pas als u beiden alles heeft afgerond, ontvangt u ieder een e-mail met verzoek voor ondertekening van het contract. Dus het is heel belangrijk dat u goed uw e-mail in de gaten houdt zodat u op de hoogte blijft van alle stappen. Hoe sneller u de stappen juist opvolgt, hoe sneller wij uw financieringsaanvraag kunnen beoordelen.