{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'

Geen resultaten gevonden

Klachten

Waar kan ik een klacht indienen?

Het kan altijd voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.

Bent u al klant bij ons? Stuur in dat geval dan altijd eerst een e-mail naar info@santander.be of bel 09 235 50 60 (bereikbaar elke werkdag tussen 09.00u en 17.00u). Dan kunnen wij eerst zien hoe wij u kunnen helpen.

Bent u het niet eens met de geboden oplossing van onze klantenservice? Dat kan natuurlijk. In dat geval kunt u een e-mail sturen naar de afdeling Klachtenafhandeling via cct@santander.be met vermelding van uw klantennummer en de eerder gevoerde communicatie. Of door een brief te sturen naar Santander Consumer Finance T.A.V. Customer Care Team, Guldensporenpark 81, 9820 Merelbeke-Melle

Let op: u kunt geen klacht indienen over het feit dat uw aanvraag voor een financiering is afgewezen. Wel kunt u altijd vragen waarom uw aanvraag is afgewezen. Stuurt u in dat geval een e-mail naar aanvraag@santander.be met vermelding van uw aanvraagnummer.