{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'
Geen resultaten gevonden
Santander App
Ik kan niet meer inloggen in Mijn Rekening of in de Santander App. Wat moet ik doen?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het niet lukt om in te loggen in Mijn Rekening. Als u uw wachtwoord niet meer weet, dan kunt u op de inlogpagina een nieuw wachtwoord aanmaken door op "Wachtwoord vergeten" te klikken. Als u probeert in te loggen via de Santander App en de app weigert, dan raden we aan om de app te verwijderen van uw telefoon en opnieuw te downloaden zodat u weer de nieuwste updates heeft. Als u niet meer kunt inloggen omdat uw e-mailadres of mobiele telefoonnummer is veranderd, dient u dan contact op te nemen met onze klantendienst door een mail te sturen naar info@santander.be met vermelding van uw rijkregisternummer en/of klantnummer of door te bellen naar 09 235 50 60 (bereikbaar elke werkdag tussen 09.00u en 17.00u).