{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'
Geen resultaten gevonden
Santander App
Mijn Santander App opent niet. Wat nu?
Als u problemen heeft met het openen van de Santander App, dan heeft u waarschijnlijk een aantal updates gemist. Wij raden wij u aan om de app te verwijderen van uw telefoon en opnieuw te downloaden.
Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ingeschakeld op uw toestel, zoals een toegangscode, patroon, vingerafdruk of gezichtsherkenning.
Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen. U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App.
Stap 1: Cache wissen
- Klik op instellingen.
- Klik op “Apps & meldingen”.
Stap 2: Er zal een lijst verschijnen met alle Apps, meestal staat “Santander CF” tussen de “Recent geopende apps“. Is dit niet het geval dan kunt u klikken op “Alle xx apps bekijken” en scrollen tot u deze tegenkomt.
Stap 3: Na het aanklikken van “Santander CF” kiest u “Opslagruimte of Opslag”
Stap 4: Op het volgende scherm klikt u dan op “Cache wissen of Cache legen”.
The steps to clear the cache in English:
Go to Settings >> Apps & notifications >> Santander CF (Recently opened apps or See all apps) >> Storage >> Clear storage & clear cache.
Voor Android gebruikers: de app is enkel compatibel voor toestellen vanaf versie 13.