Terug naar overzicht

... ik een betalingsachterstand heb?

Wat te doen als ik een betalingsachterstand heb?

Heeft u een betalingsachterstand? Contacteer ons en samen vinden we een oplossing. Wacht niet te lang: hoe eerder u ons contacteert, hoe beter we u kunnen helpen.

Heeft u een betalingsachterstand?

Contacteer ons en samen vinden we een oplossing. Wacht niet te lang: hoe eerder u ons belt, hoe beter we u kunnen helpen. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Kom uw afspraken na.

De kans is groot dat we een betaalafspraak met u maken. Wij kunnen uw maandbedrag bijvoorbeeld verlagen
zodat u een tijdje minder betaalt. Of we passen uw krediet aan, zodat dit beter past bij uw
nieuwe situatie. Belangrijk is dat u uw afspraken nakomt. Zo voorkomt u dat uw problemen groter worden, of dat de gemaakte afspraken vervallen.

Hoe werken de betalingen als ik een betaalafspraak met jullie maak?

U krijgt van ons een e-mail met daarin een link voor de betaling. Wij noemen dit een ‘Accept e-mail’. Via de e-mail kan u uw betaling gemakkelijk en veilig aan ons overmaken.

Wat gebeurt er als ik niets doe?

Als u geen contact opneemt en de betalingsachterstand niet betaalt, dan heeft dat vervelende gevolgen voor u. Een achterstand die er gedurende 90 dagen blijft staan, moeten wij melden aan de Nationale Bank van België. U krijgt van hen dan een achterstandsmelding. Hierdoor wordt het moeilijk voor u om in de toekomst een lening of hypotheek af te sluiten. Blijft de achterstand nog langer staan, dan schakelen we op een gegeven moment een deurwaarder in, of verkopen we uw krediet.

Vragen? We helpen u verder.

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.