U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Log in op Mijn Rekening>
In verband met fraude- en phishing gevoeligheid kunt u uw bankrekeningnummer alleen wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening. Stuur de volgende kopieën met uw brief mee: Kopie geldig identiteitskaart Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op de identiteitskaart) Onze adresgegevens Santander Consumer Fina…
Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 09 - 235 50 60. Op dit moment kunnen gsmnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het gsmnummer een onderdeel is van…
Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft en u opent een nieuwe rekening dan kunt u in Mijn Rekening een rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen! Log in en voeg nieuwe rekening toe >
Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen. Nieuw wachtwoord aanvragen >
Surf naar https://www.mijnsantanderconsumerfinance.be Geef uw oorspronkelijke e-mailadres en wachtwoord in. Klik op “Mijn Profiel – Mijn informatie wijzigen”. Voer uw nieuw e-mailadres in en klik op “wijzigen”. U ontvangt een registratiecode op uw gsm-nummer én via uw nieuw e-mailadres. Voer die in om uw aanpassing te bevestigen.