Mijn Rekening is uw persoonlijke beveiligde pagina op santander.be waarmee u zelf uw financiële zaken met Santander regelt. Hiermee kunt u bijvoorbeeld uw betalingen en transacties volgen, zelf  uw adres wijzigen, geld overmaken van uw Santander rekening naar uw betaalrekening en gratis uw rekeningoverzicht downloaden. Klik hier voor informatie over Mijn Rekening …

Het aanmelden of registreren voor Mijn Rekening is heel eenvoudig. Klik op de button hieronder en meld u aan. Belangrijk is dat u uw gsm, klantnummer van Santander en identiteitskaart bij de hand heeft. Ook kunt u de Santander App voor Mijn Rekening op uw gsm installeren en u direct registreren. Dan heeft u Mijn Rekening altijd bij de hand! Ga in de App naar het Menu rechtsbov…

Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft en u opent een nieuwe rekening dan kunt u in Mijn Rekening een rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen!  Klik, log in en voeg nieuwe rekening toe ga terug naar veelgestelde vragen mijn rekening

Ja. Mijn Rekening is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Voordat u Mijn Rekening kunt gebruiken, dient u zich te registreren. Om u te kunnen registreren hebben wij uw e-mailadres en gsmnummer nodig. Let op, dit moet het e-mailadres en gsmnummer zijn die al bij ons bekend zijn. Na registratie maakt u zelf een wachtwoord aan. Wij zu…

Eenvoudig. Meld u aan bij Mijn Rekening of download de Santander App als u een lening of krediet bij ons heeft. Met Mijn Rekening heeft u 24/7 toegang tot uw persoonlijke mijn-omgeving en ziet u al uw betalingen, aankopen en overige transacties. Heeft u meer rekeningen bij Santander? Log dan in en meld direct ook uw andere rekening(en) aan. Dan heeft u overzicht over al uw geld…

Jazeker. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor i-Phone en Android. Via het Menu rechtsboven in de App heeft u diverse opties, kunt u uw rekeningen en transacties zien (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een kredietopening heeft) en een nieuwe lening aanvragen. Klik op de link hieronder en u kunt direct de App op uw gsm downloaden.  …

U regelt heel eenvoudig al uw geldzaken bij Santander met de Santander App voor Mijn Rekening op uw gsm. Heeft u nog geen persoonlijke inlog? Geen probleem. Download de App en registreer u meteen via het Menu rechtsbovenaan. iPhone of Android? Maakt niet uit, de button linkt automatisch naar de juiste App store op uw smartphone. Klik en download de Santander App …

Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen.  U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App.  Stap 1: Cache wissen - Klik op instellingen.- Klik op “Apps…

Ja. De Santander App is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Via het Menu rechtsboven in de App kunt u uw rekeningen zien, uw transacties (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een kredietopening heeft) en een nieuwe aanvraag voor een lening doen.  Voordat u de Santander App kunt gebruiken, dient u zich te registreren…

U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Klik hier om in te loggen op Mijn Rekening. Ga terug naar veelgestelde vragen over Mijn Rekening

In verband met fraude- en phishing gevoeligheid kunt u uw bankrekeningnummer alleen wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening.  Stuur de volgende kopieën met uw brief mee: Kopie geldig identiteitskaart Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op de identiteitskaart) Klik hier voor onze adresgege…

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 09 - 235 50 60. Op dit moment kunnen gsmnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het gsmnummer een onderdeel is van…

Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft, kunt u heel gemakkelijk een andere rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen!  Klik, log in en voeg nieuwe rekening toe ga terug naar veelgestelde vragen mijn rekening

Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen. Klik op de button en vraag een nieuw wachtwoord aan. Nieuw wachtwoord aanvragen

Dat hangt af van welke lening u heeft. Heeft u een kredietopening, dan ontvangt u maandelijks een rekeningoverzicht. Voor verzending van de rekeningoverzichten betaalt u € 0,65 per rekeningoverzicht. U kunt trouwens uw rekeningoverzicht ook gratis downloaden vanuit Mijn Rekening en aangeven dat u geen rekeningoverzichten per post meer wilt ontvangen. Bij een lening op afbetali…