Mijn Rekening is uw persoonlijke beveiligde pagina op santander.be waarmee u zelf uw financiële zaken met Santander regelt. Hiermee kunt u bijvoorbeeld uw betalingen en transacties volgen, zelf  uw adres wijzigen, geld overmaken van uw Santander rekening naar uw betaalrekening en gratis uw rekeningoverzicht downloaden.

Aanmelden of registreren voor Mijn Account is heel eenvoudig. Het is belangrijk dat je je gsm, Santander-klantnummer en identiteitskaart bij de hand hebt. Registreer nu voor Mijn account>Als alternatief kunt u de Santander App voor Mijn account ( App Store of Google Play ) op uw mobiele telefoon gebruiken en onmiddellijk registreren. Dan heb je Mijn Account altijd bij de han…

Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft en u opent een nieuwe rekening dan kunt u in Mijn Rekening een rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen! Log in en voeg nieuwe rekening toe >

Ja. Mijn Rekening is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Voordat u Mijn Rekening kunt gebruiken, dient u zich te registreren. Om u te kunnen registreren hebben wij uw e-mailadres en gsmnummer nodig. Let op, dit moet het e-mailadres en gsmnummer zijn die al bij ons bekend zijn. Na registratie maakt u zelf een wachtwoord aan. Wij zu…

Eenvoudig. Meld u aan bij Mijn Rekening of download de Santander App (App Store of Google Play) als u een lening of krediet bij ons heeft. Met Mijn Rekening heeft u 24/7 toegang tot uw persoonlijke mijn-omgeving en ziet u al uw betalingen, aankopen en overige transacties.Heeft u meer rekeningen bij Santander? Log dan in en meld direct ook uw andere rekening(en) aan. Dan heeft u…

De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android. Via het Menu rechtsboven in de App heeft u diverse opties, kunt u uw rekeningen en transacties zien (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een Doorlopend krediet heeft) en een nieuwe lening aanvragen. Heeft u nog geen persoonlijke inlogcode? Geen probleem. Ook dat kan via de App. Ga naar Me…

U regelt heel eenvoudig al uw geldzaken bij Santander met de Santander App voor Mijn Rekening op uw mobiele telefoon. Heeft u nog geen persoonlijke inlog? Geen probleem. Download de App en registreer u meteen via het Menu rechtsbovenaan. Downloaden op App Store of downloaden op Google Play!Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ing…

Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen.  U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App.  Stap 1: Cache wissen - Klik op instellingen.- Klik op “Apps…

Het kan zijn dat uw versie is verouderd. Wanneer het inloggen in uw App niet meer lukt, verwijder dan de App van uw mobiele telefoon en ga vervolgens naar uw App Store of Google Play en download de nieuwste versie van de Santander App.Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ingeschakeld op uw toestel, zoals een toegangscode, patroon…

Ja. De Santander App is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Via het Menu rechtsboven in de App kunt u uw rekeningen zien, uw transacties (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een kredietopening heeft) en een nieuwe aanvraag voor een lening doen.  Voordat u de Santander App kunt gebruiken, dient u zich te registreren…

Absoluut. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android.Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ingeschakeld op uw toestel, zoals een toegangscode, patroon, vingerafdruk of gezichtsherkenning.  Voor Android gebruikers: de app is enkel compatibel voor toestellen vanaf versie 13.

We ondervinden momenteel problemen met de Santander applicatie bij Android-toestellen met een oudere versie dan versie 13. We hebben contact opgenomen met Google en doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongmemak. U kan wel nog steeds inloggen op “Mijn Rekening” via onze website www.mijnsantanderconsumerfinance.be/

U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Log in op Mijn Rekening>Indien u niet geregistreerd bent op Mijn Rekening, kan u uw nieuw adres met vermelding van uw rijksregisternummer doorsturen naar: info@santander.be

U kan uw huidige bankrekeningnummer wijzigen door een kopie van uw bankkaart te sturen naar administratie@santander.be

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 09 - 235 50 60. Op dit moment kunnen gsmnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het gsmnummer een onderdeel is van…

Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen. Nieuw wachtwoord aanvragen >

Surf naar https://www.mijnsantanderconsumerfinance.be Geef uw oorspronkelijke e-mailadres en wachtwoord in. Klik op “Mijn Profiel – Mijn informatie wijzigen”. Voer uw nieuw e-mailadres in en klik op “wijzigen”. U ontvangt een registratiecode op uw gsm-nummer én via uw nieuw e-mailadres. Voer die in om uw aanpassing te bevestigen.

Dat hangt af van welke lening u heeft. Heeft u een kredietopening, dan ontvangt u maandelijks een rekeningoverzicht. Voor verzending van de rekeningoverzichten betaalt u € 0,65 per rekeningoverzicht. U kunt trouwens uw rekeningoverzicht ook gratis downloaden vanuit Mijn Rekening en aangeven dat u geen rekeningoverzichten per post meer wilt ontvangen. Bij een lening op…

Dit komt doordat u zich niet hebt ingelogd binnen de 24u na uw registratie om uw gegevens te bevestigen. Het is belangrijk dat u na de registratie eerst inlogt en uw gegevens bevestigt. Pas dan kunt u onze online diensten gebruiken. Hebt u dit niet gedaan? Gelieve ons dit te bevestigen via e-mail zodat uw registratie ongedaan gemaakt kan worden en u zich opnieuw kan registr…

Nog geen wachtwoord voor online betalingen? Op uw Mijn Rekening – niet via de app – kunt u een wachtwoord kiezen: 1. Log in op uw Mijn Rekening en ga naar ''Mijn profiel''. 2. Klik op de onderste optie ''Instellen/wijzigen van wachtwoord voor online aankopen''. 3. Kies een wachtwoord dat aan de voorwaarden voldoet, herhaal het wachtwoord en klik op "Volgende". 4. Bevesti…