De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android. Via het Menu rechtsboven in de App heeft u diverse opties, kunt u uw rekeningen en transacties zien (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een Doorlopend krediet heeft) en een nieuwe lening aanvragen. Heeft u nog geen persoonlijke inlogcode? Geen probleem. Ook dat kan via de App. Ga naar Me…

U regelt heel eenvoudig al uw geldzaken bij Santander met de Santander App voor Mijn Rekening op uw mobiele telefoon. Heeft u nog geen persoonlijke inlog? Geen probleem. Download de App en registreer u meteen via het Menu rechtsbovenaan. Downloaden op App Store of downloaden op Google Play!Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ing…

Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen.  U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App.  Stap 1: Cache wissen - Klik op instellingen.- Klik op “Apps…

Het kan zijn dat uw versie is verouderd. Wanneer het inloggen in uw App niet meer lukt, verwijder dan de App van uw mobiele telefoon en ga vervolgens naar uw App Store of Google Play en download de nieuwste versie van de Santander App.Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ingeschakeld op uw toestel, zoals een toegangscode, patroon…

Ja. De Santander App is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Via het Menu rechtsboven in de App kunt u uw rekeningen zien, uw transacties (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een kredietopening heeft) en een nieuwe aanvraag voor een lening doen.  Voordat u de Santander App kunt gebruiken, dient u zich te registreren…

Absoluut. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android.Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ingeschakeld op uw toestel, zoals een toegangscode, patroon, vingerafdruk of gezichtsherkenning.  Voor Android gebruikers: de app is enkel compatibel voor toestellen vanaf versie 13.

We ondervinden momenteel problemen met de Santander applicatie bij Android-toestellen met een oudere versie dan versie 13. We hebben contact opgenomen met Google en doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongmemak. U kan wel nog steeds inloggen op “Mijn Rekening” via onze website www.mijnsantanderconsumerfinance.be/