De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor i-Phone en Android. Via het Menu rechtsboven in de App heeft u diverse opties, kunt u uw rekeningen en transacties zien (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een Doorlopend krediet heeft) en een nieuwe lening aanvragen. Heeft u nog geen persoonlijke inlogcode? Geen probleem. Ook dat kan via de App. Ga naar…
U regelt heel eenvoudig al uw geldzaken bij Santander met de Santander App voor Mijn Rekening op uw mobiele telefoon. Heeft u nog geen persoonlijke inlog? Geen probleem. Download de App en registreer u meteen via het Menu rechtsbovenaan. Downloaden op App Store of downloaden op Google Play!
Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen. U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App. Stap 1: Cache wissen - Klik op instellingen.- Klik op “Apps…
Het kan zijn dat uw versie is verouderd. Wanneer het inloggen in uw App niet meer lukt, verwijder dan de App van uw mobiele telefoon en ga vervolgens naar uw App Store of Google Play en download de nieuwste versie van de Santander App.
Ja. De Santander App is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Via het Menu rechtsboven in de App kunt u uw rekeningen zien, uw transacties (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een kredietopening heeft) en een nieuwe aanvraag voor een lening doen. Voordat u de Santander App kunt gebruiken, dient u zich te registreren…
Absoluut. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android.